Just another WordPress.com site

Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşum..Senden öncesi yoktu,seninle var olmuşum..

 

   

Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşum…Senden öncesi yoktu,seninle var olmuşum..

Sende bütün umutlar,sende bütün duygular..Beni sende arama,ben artık senin olmuşum.

 
 

Avuçların açıldığı,
gözlerin yaşardığı,
 ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu
bu gece dualarda buluşmak dileğiyle ..
Rabbi Rahman, Mevlid Kandilinin hayırlara vesile olmasını nasip etsin..
Bütün Islam Aleminin Mevlid Kandili Mübarek olsun..
Muhabbetle..

2 responses

  1. sevda

    Ben dinimi cok seviyorum ama hayat sor hemde cok zor aklam karisik ne yapmam lazim bilmiyorum yoksullak cok agir hele iki tane cocukla cok zor Allahim búyúksún

    26 Şubat 2010, 10:29

  2. ahmed

    “Işık” ki tek kaynaktan dağılır, ışığa yakın olan aydınlık, uzak kalan karanlıktır..Her şeyin O’ndan olması ve ışığın tek kaynaktan dağılıyor olması O’ndan başkasının bilinme ve sevilme ihtimalini yok eder! Nazan Bekiroğlu – Leyla ile Mecnun selam ve dua ile ablacan

    11 Mart 2010, 09:19

Yorum bırakın